Veelgestelde Vragen
We hebben units in verschillende maten en afmetingen, dus je kunt gegarandeerd de juiste unit voor jouw budget vinden bij Q-Storage Naarden.
Waar is Q-Storage Naarden?
Energiestraat 38 (Gooimeer)
1411 AT Naarden Vesting
Hoe hoog zijn de units?
Elke unit is ongeveer 3m hoog.
Hoe kies ik het juiste unit type?
Van kleine 3m3 units tot ruime units zo groot als 45m3, met onze opslagcalculator kan je berekenen wat voor jou de juiste afmeting is.
Wanneer heb ik toegang tot mijn unit?
Je hebt 7 dagen per week tussen 06:00 en 23:00 uur toegang tot het Q-Storage pand en jouw unit.
Is het mogelijk om mijn spullen naar een andere unit te verhuizen als ik meer of minder opslagruimte nodig heb?
Ja, dit is mogelijk. Om je unit nummer te wijzigen kan je ons een e-mail te sturen of het contactformulier invullen op de contactpagina.
Heeft mijn unit elektriciteit?
Nee, de units in Q-Storage Naarden hebben geen elektriciteit.
Waar zijn de units?
De units bevinden zich op de eerste en tweede verdieping van Q-Storage Naarden. Er is een grote lift op de begane grond, zodat je je spullen makkelijk naar je unit kan brengen.
Hoe boek ik een unit bij Q-Storage Naarden?
Bekijk onze hoe werkt het pagina en volg de stappen.
Toegang tot elke unit is goed geregeld met unieke toegangscodes via een App, je eigen hangslot, een parkeerplek in het pand om te lossen en laden, grote liften en diverse trolleys.
Hoe krijg ik toegang tot mijn opslagruimte?
Nadat de betaling is bevestigd, ontvang je een sms met een link om de "Smart Access App" te downloaden. Deze app geeft je automatische toegang tot het pand. Gebruik de route borden in het gebouw om jouw unit te vinden. Kijk op onze pagina hoe het werkt? voor meer informatie over het boekingsproces en de toegang tot het pand.
Wanneer heb ik toegang tot mijn unit?
Je hebt 7 dagen per week tussen 06:00 en 23:00 uur toegang tot het Q-Storage pand en jouw unit.
Hoe kan ik mijn spullen naar Q-Storage Naarden vervoeren?
Q-Storage Naarden heeft een ruime entree, geschikt voor één groot voertuig, met voldoende ruimte om spullen uit te laden. Je kan je spullen vervoeren met de beschikbare trolleys en de lift gebruiken om de units te bereiken. Heb je een (grotere) auto nodig om je spullen te vervoeren? Onze partners bij Janssen van Kouwen Autoverhuur helpen je graag, of neem een kijkje op onze promotiepagina waar we een gratis verhuis bus aanbieden.
Wat gebeurt er als de batterij van mijn telefoon leeg is en ik de Smart Access-app niet kan gebruiken?
Geen nood! We hebben jouw unieke, persoonlijke code ook naar je gemaild. De code kan je vinden in de bevestigingsmail van je boeking. Voer deze code in op het toetsenbord naast de roldeuren.
Let op: deel je unieke code met niemand.
Wat als ik mijn hangslot sleutel kwijtraak?
Natuurlijk kan het gebeuren dat je je sleutel verliest. Omdat jij de enige bent met een sleutel zullen we het slot moeten openbreken. Neem contact met ons op via 035-79009000 en we zullen zo snel mogelijk actie ondernemen. Onze telefoonuren zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:30 uur.
Welk type hangslot heb ik nodig en waar kan ik er één kopen?
Om ervoor te zorgen dat jij de enige persoon bent die toegang heeft tot jouw unit zul je je eigen hangslot moeten aanschaffen. Dit kan gemakkelijk bij Isero, om de hoek bij Q-Storage Naarden. Wij adviseren je om een 40 of 50mm hangslot te kopen.
We willen graag zo transparant mogelijk zijn bij Q-Storage, daarom tonen we onze prijzen ook online.
Hoeveel kost het om een opslagruimte te huren?
Dat is aan jou! Je kiest zelf een unit type. Elk unit type is anders geprijsd, afhankelijk van de grootte. Houd er rekening mee dat we wel een borg vragen gelijk aan 1 maand huur. Voor een volledige lijst van prijzen kan je hier een kijkje nemen. Naast de huurkosten vragen we je om zelf een hangslot mee te nemen of aan te schaffen. Deze prijzen variëren tussen €10 en €25.
Moet ik een borg betalen?
Ja. De borg is gelijk aan 1 maand huur.
Moet ik inschrijfkosten betalen?
Nee, alleen de huur en borg.
Wat is inbegrepen in de prijs?
- 7 dagen per week toegang tot jouw opslagunit tussen 06:00 en 23:00 uur
- Parkeren in de faciliteit om te laden en te lossen
- Gebruik van trolleys om gemakkelijk te laden en te lossen
Biedt Q-Storage speciale promoties aan?
Ja. Je kan een promotie kiezen wanneer je je unit boekt.
Wij begrijpen dat het belangrijk is dat je bezittingen veilig worden opgeslagen. Bij Q-Storage Naarden nemen we de beveiliging zeer serieus.
Zijn mijn spullen veilig in Q-Storage Naarden?
Ja. Q-Storage heeft state-of-the-art beveiliging, waaronder 24/7 actieve camera's en een state-of-the-art alarmsysteem.
Welke beveiligingsmaatregelen heeft Q-Storage geïmplementeerd?
- 24/7 camerabewaking
- Unieke persoonlijke toegangscode met het gebruik van een app
- Persoonlijk hangslot en sleutel
- Alarmsysteem in de faciliteit
Kan ik anderen toegang geven tot mijn opslagruimte?
Ja, dat kan. Stuur ons even een email zodat we een unieke code voor de andere persoon kunnen aanmaken. Houd er rekening mee dat dit je eigen verantwoordelijkheid is. De andere persoon is dan aansprakelijk en verantwoordelijk voor je spullen.
Wat gebeurt er als de batterij van mijn telefoon leeg is en ik de Smart Access-app niet kan gebruiken?
Geen nood! We hebben jouw unieke, persoonlijke code ook naar je gemaild. De code kan je vinden in de bevestigingsmail van je boeking. Voer deze code in op het toetsenbord naast de roldeuren.
Let op: deel je unieke code met niemand.
Wat als ik mijn hangslot sleutel kwijtraak?
Natuurlijk kan het gebeuren dat je je sleutel verliest. Omdat jij de enige bent met een sleutel zullen we het slot moeten openbreken. Neem contact met ons op via 035-79009000 en we zullen zo snel mogelijk actie ondernemen. Onze telefoonuren zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:30 uur.
Zijn mijn spullen verzekerd?
Je kan je spullen zelf verzekeren bij jouw eigen verzekeringsmaatschappij via je inboedelverzekeringen.
Kan ik de Q-Storage Mobility bekijken voordat ik ga een plek ga huren?
Natuurlijk kun je vrijblijvend langskomen bij onze vestiging in Bussum Onze Vestigingsmanager leidt je graag rond en kan al je vragen beantwoorden. Maak daarvoor een afspraak via info@q-storage.nl zodat wij contact met je kunnen opnemen.
Moet ik mijn voertuig verzekeren?
Ja, wanneer je je auto of motor bij Q-Storage Mobility wilt stallen, moet je deze verzekeren. Hiervoor dien je zelf een verzekering af te sluiten of je verzekering aan te passen
Hoe betaal ik mijn stalling?
De eerste maand huur voor de stalling en de borg betaal je via de online boekingsmodule op onze website. Daarna gebeurt dit middels een automatische maandelijkse incasso. Je kunt niet met contanten betalen. Op de website vind je een overzicht van de verschillende stallingstarieven en de bijbehorende prijzen.
Wanneer kan ik mijn voertuig halen en brengen?
Q-Storage Mobility Bussum is 7 dagen per week geopend tussen 06:00 en 23:00 uur. Je hoeft geen afspraak te maken om de auto te halen of te brengen. Met de speciale beveiligde app en/of je persoonlijke toegangscode kan de gestalde auto of motor gehaald of gebracht worden wanneer jij wilt. Je dagelijkse voertuig kan je dan op je eigen plek zetten.
Wat is de maximale doorrijhoogte?
De maximale doorrijhoogte is 4.00 meter. De schuingeplaatste plekken zijn makkelijk toegankelijk ca. 5 meter bij 2.50 meter voor personenauto’s en kleine minivans, dus genoeg ruimte om in- en uit te rijden! Ook de motorplekken zijn ruim opgezet.
Is er nog ruimte beschikbaar voor mijn voertuig?
Op dit moment hebben wij nog enkele plaatsen voor je auto of motor bij Q-Storage Mobility. Je kunt ons ook een email sturen info@q-storage.nl om op een wachtlijst te komen of evt. op latere termijn te boeken.
Hoe is beveiliging geregeld?
Q-Storage Mobility is op een goed niveau beveiligd. Ons toegangscontrolesysteem maakt toegang alleen mogelijk via een beveiligde app. Onze locatie is voorzien van camerabewaking en in onze locatie is een dagelijks bemand kantoor gevestigd. Daarnaast is onze locatie beveiligd met brandmeld- en rooksensoren die gekoppeld zijn aan een meldkamer.
Hoe is de temperatuur en lucht geregeld?
Q-Storge Mobility in Bussum kent geen klimaatregeling of verwarming. De hal is ruim en hoog en geventileerd, maar u wordt dringend verzocht de motor van uw auto of motor niet onnodig te laten draaien. Hierdoor kunnen de rooksensoren worden geactiveerd en de meldkamer en hulpdiensten worden ingeschakeld. De kosten hiervan worden verhaald op de veroorzaker.
Als ik meerdere ruimten of langer termijn huur, krijg ik dan korting?
Wij geven geen korting bij stalling van meerdere auto’s of voor langere termijn. Bij boeking rekenen wij 1 maand borg en hanteren een minimale boekingstermijn van 3 maanden. De opzegtermijn is ook 3 maanden. Wij rekenen geen inschrijf- of administratiekosten.
Welke auto’s kan ik bij Q-Storage Mobility stallen?
Elke zelfstandig rijdende personenauto kan bij ons gestald worden. Voor je dagelijkse auto hebben wij ook plaats. Wel doen we een selectie op de staat van het voertuig: auto’s die niet rijden en/of waaraan gesleuteld moet worden kunnen wij weigeren. Q-Storage Mobility kan zonder opgaaf van redenen elke klant weigeren en/of per direct het contract beëindigen.
Kan ik mijn voertuig wisselen voor een ander voertuig?
Ja, dat is mogelijk. Op je gehuurde plek kan je afwisselend een andere auto plaatsen. Wel vragen we je om alle kentekens die je daar afwisselend wilt stallen bij ons te registreren via info@q-storage.nl.
Zit er een stroompunt bij mijn parkeerplek?
Op nagenoeg alle parkeerplekken zit een veilig geaarde stroomaansluiting waarop je een druppellader kunt aansluiten. De meerkosten hiervoor zijn €10 per maand.
Mag ik in de stalling aan mijn auto werken?
Nee, het is niet toegestaan om aan je auto te sleutelen en/of klein onderhoud te plegen. Ook het wassen van de auto is niet toegestaan.
Ingeval je auto olie en/of koelvloeistof lekt, dien je een lekbak onder de auto te leggen en die buiten de locatie te legen/schoon te maken. Ingeval je voertuig brandstof lekt, mag je het voertuig NIET bij ons stallen. Bij constatering verzoeken wij je het voertuig direct te verwijderen en bij niet opvolgen daarvan, zijn wij gerechtigd het voertuig te verwijderen.
Vragen over Q-storage Naarden Self Service Opslag?
Als je vragen hebt over Q-Storage Self Service Opslag zijn wij er om je telefonisch of per e-mail te helpen. We doen ons best om binnen 24 uur te reageren. Kijk ook eens naar de FAQs, daar vind je het antwoord op de meest gestelde vragen.